נגישות
 


  איך מנקים את הדלתות 
1) יש לקחת מטלית נקייה, להרטיב אותה במים ולסחוט היטב.
2) יש לשפוך על המטלית מעט סבון כלים (פלמוליב, קלירדיש וכדומה) ולשפשף את המטלית בעצמה.
3) יש לעבור על הכתמים / האזורים המלוכלכים בעזרת המטלית הלחה.
4) מיד לאחר הניקוי יש לעבור על הדלת עם סחבה יבשה ולייבש היטב.
5) יש לוודא כי רטיבות אינה חודרת לאזור פסי הטריו / קוואטרו או הצוהרים השונים, מחשש להתנפחות מקומית.
  קניתי דלתות מסוחר ולא מאולם תצוגה של פנדור – למי אני פונה אם יש לי בעיה

במידה והדלתות לא נרכשו מאחד מאולמות התצוגה של פנדור, אלא מסוחר המפיץ את דלתות פנדור, האחריות הניתנת היא ע"י הסוחר עצמו ויש לפנות אליו בכל נושא. 

במידה והפגם יתברר כקשור לדלתות פנדור - על הסוחר עצמו לפנות אל חברת פנדור ולא על הלקוח. משמע - הסוחר הוא הלקוח של פנדור ולא האדם שרכש מהסוחר. 

  התקנתי פרקט בדירה ואני צריך קיצור דלתות. למי אני פונה
קיצור דלתות לאחר ההתקנה, יעשה בתשלום. ניתן לפנות אל אחד מהמתקינים שעובדים עם פנדור (שמות וטלפונים שלהם ניתן לקבל דרך שירות הלקוחות שלנו) או לחילופין, ניתן לפנות לגורם פרטי (נגר לדוגמא) שימצא על ידכם כמתאים לבצע את המשימה.
  מה ההבדל בין משקוף להלבשה
משקוף הוא היחידה שמותקנת אל הקיר ומחזיקה את הדלת. על המשקוף מותקנות הפחית והצירים. לעומת זאת, הלבשה היא היחידה החיצונית אשר עוטפת למעשה את המשקוף, ומהווה את המסגרת שלו.
  האם אני יכול להדביק מזוזה על משקופי פנדור ואם כן, איך

התשובה היא כן. ניתן להדביק מזוזה על המשקופים של פנדור –

העדיפות היא לדבק דו צדדי שהוא גם מחזיק את המזוזה היטב וגם אינו פוגע במשקוף. 

מומלץ מאוד שלא לקדוח את המזוזה למשקוף, שכן הדבר עלול לגרום לסדקים במשקוף.

  האם אני יכול למקם תנור חימום בחדרי האמבטיה מעל הדלת

התשובה היא – לא! תנור אשר ממוקם מעל הדלת, עלול לגרום לנזק וקילוף הדלת עם הזמן. 

  האם אני יכול להדביק/ לתלות – מתלה על פרונט הדלת
גם כאן, התשובה תהיה - לא. מתלה עלול לתלוש את ציפוי הדלת ולגרום נזק, עקב המשקל שלו. גם מתלים (ווים) ששמים מעל הדלת, אינם מומלצים מאותה הסיבה.
  אני מנסה לסובב את מנגנון התפוס פנוי (ת/פ) והוא לא תמיד מסתובב ולא תמיד מוציא את המגנט החוצה. למה

את מנגנון הנעילה (תפוס פנוי) יש לסובב אך ורק כאשר הדלת סגורה. כשהדלת פתוחה, המנגנון לא ינעל "באוויר", ולכן אין זו תקלה.

במידה וגם כאשר הדלת סגורה, יש קושי בתפעול המנגנון – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, על מנת לקבל עזרה ופתרון בהתאם. 

  המעצורים הנדבקים השתחררו – מה אני עושה

מעצור שמשתחרר, ניתן להדביק בחזרה למקום בעזרת דבק 3 שניות, או לחילופין בעזרת דבק דו צדדי. 

התקינו את הדלתות בביתי וסופקו לי המעצורים, אך איני יודע איך להרכיב אותם
את המעצורים יש להדביק על רצפה נקייה מכל אבק,לכלוך, על מנת להבטיח את יעילותם. את הלוחית הכסופה יש להדביק על הפינה התחתונה של הדלת (הפינה שבצד הידית), ובהתאם את המעצור יש להדביק על הרצפה, כך שאלו יבואו במגע אחד עם השני.
  הצירים של הדלתות בבית חורקים, מה עליי לעשות? 

מעת לעת מומלץ לבצע שימון של הצירים (פייפ) באמצעות שמן יעודי (כגון WD40)

על מנת למנוע חריקות ולסייע לתנועה חלקה של הדלת 

  אחת הדלתות שבביתי אינה נסגרת בקלות והיא משפשפת את המשקוף בעת הסגירה, מה עלי לעשות?

מצב זה עלול להיגרם בשל תזוזות של הקירות לאורך זמן או בשל טריקות מרובות של הדלת.

במקרה שכזה, נדרש לבצע כיוון של צירי הדלת. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של פנדור על מנת לבדוק את הנושא.

  אחת הידיות שבביתי מעט רופפת, מה עלי לעשות?

מומלץ להקפיד על חיזוק ידיות ומנגנוני נעילה עם מפתח אלן אחת לשנה. במידה ואין ברשותכם מפתח אלן נשמח לשלוח לכם אותו בדואר. זו פעולה פשוטה שלוקחת מספר שניות.

אולם התצוגה
ראשון לציון:
כתובת: רח' אצ"ל 20
אזור התעשייה החדש,
טלפון: 03-9555051
אולם התצוגה דיזיין
סנטר בני ברק:
כתובת: קניון דיזיין סנטר, קומה 3 
רח' הלח"י 2
טלפון: 03-6162120

אולם תצוגה קרית גת:
כתובת:
 ישראל פולק 44
טלפון: 08-8588500

הנהלת פנדור
ראשון לציון:
כתובת: רח' אצ"ל 20
אזור התעשייה החדש
טלפון: 03-9555000

אולם התצוגה נתניה:
כתובת: מתחם הום דיזיין,
הגביש 10, א.ת פולג
טלפון: 09-7414471

מכירות לקבלנים וסוחרים
office@pandoor.co.il
פקס: 03-9617446