אדריכל / מעצב?
מעוניינים לקבל הצעת מחיר?



× סגור

שירות לקוחות פנדור

מערך שירות הלקוחות של דלתות פנדור עומד לשרותכם, נשמח לעזור לכם. זמינים בכל דרך שנוח לכם: בטלפון, פקס או בדואר אלקטרוני.

מלאו את הטופס ונציג שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם.

מלאו את הטופס ונציג שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם.

אפשרויות ליצירת קשר עם צוות החברה

שעות פעילות
א'-ה' 08:00 - 16:00
דואר אלקטרוני
Sk@pandoor.co.il
טלפון
03-9555034
פקס
03-9555050
טיפול חירום 24/7

סרטוני "עשה זאת בעצמך" של דלתות פנדור

סרטוני "עשה זאת בעצמך" של דלתות פנדור, נועדו לסייע במתן מענה לבעיות פשוטות שיכולות לצוץ משימוש סביר בדלתות לאורך השנים. ככל שיש שאלות או חוסר בהירות, ניתן לפנות בכל עת לשירות פנדור, הפרטים מופיעים בסוף הסרטון. הסרטונים נועדו לאנשים בגירים ובריאים, בעלי יכולות "עשה זאת בעצמך" בסיסיות. שימו לב שמשקל הדלת יכול להגיע לעשרות קילוגרמים. בעת ביצוע הפעולות יש לנהוג באמצעי זהירות מקובלים ולשמור על סביבת עבודה בטוחה, בפרט יש להיזהר בעת הרמת דלת ולוודא את הנחתה באופן יציב, ולהרחיק ילדים מאזור העבודה. כל פעולה שנעשתה בעקבות הצפייה בסרטון, היא באחריות הצופה בלבד ולחברה לא תהיה אחריות על נזקים שיגרמו בגין פעולה כאמור.


שאלות נפוצות

  1. יש לקחת מטלית נקייה, להרטיב אותה במים ולסחוט היטב.
  2. יש לשפוך על המטלית מעט סבון כלים (פלמוליב, קלירדיש וכדומה) ולשפשף את המטלית בעצמה.
  3. יש לעבור על הכתמים / האזורים המלוכלכים בעזרת המטלית הלחה.
  4. מיד לאחר הניקוי יש לעבור על הדלת עם סחבה יבשה ולייבש היטב.
  5. יש לוודא כי רטיבות אינה חודרת לאזור פסי הטריו / קוואטרו או הצוהרים השונים, מחשש להתנפחות מקומית.

במידה והדלתות לא נרכשו מאחד מאולמות התצוגה של פנדור, אלא מסוחר המפיץ את דלתות פנדור, האחריות הניתנת היא ע"י הסוחר עצמו ויש לפנות אליו בכל נושא. במידה והפגם יתברר כקשור לדלתות פנדור - על הסוחר עצמו לפנות אל חברת פנדור ולא על הלקוח. משמע - הסוחר הוא הלקוח של פנדור ולא האדם שרכש מהסוחר.

קיצור דלתות לאחר ההתקנה, יעשה בתשלום. ניתן לפנות אל אחד מהמתקינים שעובדים עם פנדור (שמות וטלפונים שלהם ניתן לקבל דרך שירות הלקוחות שלנו) או לחילופין, ניתן לפנות לגורם פרטי (נגר לדוגמא) שימצא על ידכם כמתאים לבצע את המשימה.

משקוף הוא היחידה שמותקנת אל הקיר ומחזיקה את הדלת. על המשקוף מותקנות הפחית והצירים. לעומת זאת, הלבשה היא היחידה החיצונית אשר עוטפת למעשה את המשקוף, ומהווה את המסגרת שלו.

התשובה היא כן.

ניתן להדביק מזוזה על המשקופים של פנדור – העדיפות היא לדבק דו צדדי שהוא גם מחזיק את המזוזה היטב וגם אינו פוגע במשקוף. מומלץ מאוד שלא לקדוח את המזוזה למשקוף, שכן הדבר עלול לגרום לסדקים במשקוף.

את מנגנון הנעילה (תפוס פנוי) יש לסובב אך ורק כאשר הדלת סגורה. כשהדלת פתוחה, המנגנון לא ינעל "באוויר", ולכן אין זו תקלה. במידה וגם כאשר הדלת סגורה, יש קושי בתפעול המנגנון – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, על מנת לקבל עזרה ופתרון בהתאם.

 

מעצור שמשתחרר, ניתן להדביק בחזרה למקום בעזרת דבק 3 שניות, או לחילופין בעזרת דבק דו צדדי.

את המעצורים יש להדביק על רצפה נקייה מכל אבק,לכלוך, על מנת להבטיח את יעילותם. את הלוחית הכסופה יש להדביק על הפינה התחתונה של הדלת (הפינה שבצד הידית), ובהתאם את המעצור יש להדביק על הרצפה, כך שאלו יבואו במגע אחד עם השני.

מעת לעת מומלץ לבצע שימון של הצירים (פייפ) באמצעות שמן יעודי (כגון WD40) על מנת למנוע חריקות ולסייע לתנועה חלקה של הדלת

מצב זה עלול להיגרם בשל תזוזות של הקירות לאורך זמן או בשל טריקות מרובות של הדלת. במקרה שכזה, נדרש לבצע כיוון של צירי הדלת. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של פנדור על מנת לבדוק את הנושא.

מומלץ להקפיד על חיזוק ידיות ומנגנוני נעילה עם מפתח אלן אחת לשנה. במידה ואין ברשותכם מפתח אלן נשמח לשלוח לכם אותו בדואר. זו פעולה פשוטה שלוקחת מספר שניות.

התשובה היא – לא! תנור אשר ממוקם מעל הדלת, עלול לגרום לנזק וקילוף הדלת עם הזמן.

247Icon

טיפול חירום בפריצות דלתות

מלאו את הטופס ונציג שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם.

× × סגור