אדריכל / מעצב?
מעוניינים לקבל הצעת מחיר?



× סגור

למה דווקא דלתות של פנדור?

עולם דלתות הפנים מציע לנו כיום מגוון רחב של דגמים, עיצובים ואיכויות אשר לעיתים אף קשה להבדיל ביניהם, אך רק למראית עין... פנדור, המתמחה בייצור דלתות פנים מאז שנת 1989, פיתחה את החידושים המובילים ביותר בעולם הדלתות, אשר מבטיחים לכם איכות ועמידות לאורך זמן, לצד עיצובים נקיים וקלאסיים. כמותג המוביל בשוק דלתות הפנים שמתמחה אך ורק בתחום זה במשך שלושה עשורים, ריכזנו עבורכם את הפרטים החשובים שמייחדים את דלתות הפנים של פנדור ומבטיחים לכם שקט למשך שנים קדימה.

חומרי הגלם

החומרים המרכיבים את הדלתות שלנו, נבחרים בקפידה ומגיעים מהספקים המובילים בתחומם בעולם. אנחנו לא מתפשרים על הרכב הדלתות שהרי הן "אבני היסוד" לבניית הדלת, לעוצמתה ולעמידותה , שכן אנחנו יודעים שדלת צריכה לספק מענה לאורך שנים. חומרים מעולים עוזרים מאוד לתפקוד ונראות הדלת לאורך השנים.

המשקוף

משקוף חזק ועמיד הוא החלק החשוב ביותר במכלול הדלת. דלתות טובות, בעלות חומר מילוי איכותי, הנן די כבדות ועל כן ישנה חשיבות רבה למשקוף שמחזיק אותן. אחרת, עייפות החומר תבוא לידי ביטוי והדלת והצירים ישקעו לכיוון הרצפה. פרמטר נוסף הוא העמידות. משקוף העשוי מעץ, או כל פתרון שהוא אילתור, עלול לגרום לנפיחות בחשיפה למים. חברת פנדור פיתחה משקוף, העשוי מחומר מ- WPC  שחלקו הקטן הוא עץ וחלקו הגדול הוא פולימר. אבל זה לא הכל - "אל תסתכל במשקוף, אלא במה שבתוכו.." במשקופים שלנו, החומר דחוס וקשיח, הודות לטכנולוגיה ייחודית, מה שעושה את המשקוף של פנדור למשקוף החזק  והעמיד ביותר מסוגו בארץ. תוסיפו לזה פס אטימה איכותי תלת קומפננטי. וקיבלתם את המשקוף הטוב ביותר מסוגו (סדרת אקסלוסיב ומעלה).

טכנולוגיית הצביעה

דלתות פנדור נצבעות בצבע המבוסס על מים (צבע אקרילי), שהינו עדין ודק הרבה יותר מצבע על בסיס שמן/פולימר. תהליך הצביעה, כמו רוב תהליכי הייצור במפעל שלנו, הנו ממוחשב לחלוטין. הדלת נכנסת לחדר צביעה שבו נסרקת הלוך ושוב על ידי חיישנים ועוברת צביעה חוזרת ונשנית, במשך מספר שכבות מדויקות, עד לצביעה מושלמת. משם עוברת הדלת לתוך תנור באורך של כ-60 מטרים והצבע מתייבש לאיטו, בקרניים אולטרא סגוליות, המבטיחות את היצמדות הצבע לפורמייקה ברמה הגבוהה ביותר ואת עמידותו מפני הצהבה או שינוי גוון.

היות וגוון הצבע שלנו "נרקח" באופן ייחודי עבור דלתות פנדור, ניתן לקבל חתיכת פורמייקה צבועה על מנת להתאימו לצבע הקיר בבית.  

פטנט הידיות

ידיות נוטות להיות הנקודה החלשה בדלת היות וזה המנגנון שעובד שוב ושוב ושחיקתו גדולה. לפתרון התופעה השכיחה של ידיות מתפרקות, מרעישות ורופפות פיתחנו מנגנון ייחודי שבו הידית נאחזת במנעול הפנימי, בלי תלות בדופן הדלת, מה שמבטיח שהאלמנטים לא יצאו מהמקום והידית תשמור על עיצובה וחוזקה.

בנוסף, ידיות הפרימיום שלנו הנן ידיות יצוקות מה שמוסיף לחוזקן ומבטיח עמידות לאורך זמן.

הצירים

צירי הדלת הנם חלק קטן אך קריטי ליציבות הדלת ותפקודה. לפנדור שני סוגי צירים :

ציר פייפ כפולים – הצירים אותם רובנו מכירים בדלתות, ציר דמוי צינור, עשוי משני חלקים המסתובבים האחד על גבי השני וכך נעה הדלת. ציר זה גלוי לעין בצידה הפנימי של הדלת, בתוך החדר. בצירים אלו עלולות להופיע תופעות כמו חוסר איזון עם השנים אשר מצריך כיוון דלתות (מה שדורש פירוק של המשקוף הצמוד לקיר), היתקעות או שבר ובמצבים קיצוניים אף סכנת נפילה של הדלת. צירי הפייפ שפנדור עושה בהם שימוש הנם ייחודיים בכך שכל הנדרש לכיוון הדלת הוא בורג אלן וכמה דקות עבודה, ללא כל פירוק של הדלת. לציר אחיזה כפולה במשקוף והוא מכיר חומר מונע חיכוך אשר מבטיח סיבוב הצירים באופן חלק וללא בעיות.

הסוג השני הנו צירים נסתרים, שאינם נראים בצידה הפנימי של הדלת בתוך החדר, כך שהמשקוף והדלת נמצאים באופן אסתטי במישור אחד. הצירים הנסתרים האיטלקיים שלנו, עמוקים, חזקים ומצופים בלבן, כך שגם כאשר הדלת פתוחה – המראה הבהיר והאחיד נשמר גם באזור הצירים באופן  הרמוני, כך שלא פלא שזוהי בחירתם המובילה של אדריכלים.

גאווה ישראלית

דלתות פנדור מיוצרות ומפותחות במפעל אוטומטי מהמתקדמים מסוגו בעולם, אשר נמצא בקרית גת ומעניק לדלתות שלנו את התו דלתות פנדור מיוצרים בישראל.

במפעל עשרות עובדי ייצור מקצועיים ומנוסים אשר מבצעים בקרת איכות על כל אחד מחלקי מכלול הדלת, בכל אחד משלבי הייצור ומבטיחים שהמוצר הסופי ללקוח יהיה ללא רבב. המפעל מספק מקור פרנסה איכותי לתושבי קרית גת וסביבתה מזה שנים.

ומה עוד ?

אולמות התצוגה הגדולים והמרהיבים בישראל עם חנייה צמודה, אנשי מקצוע מן המדרגה הראשונה, תודעת שירות גבוהה, מערכות מהמתקדמות בעולם לייצור ולתפעול, ניסיון של 30 שנה בשוק הפרטי וצבר של מאות לקוחות קבלניים, אדריכלים מהשורה הראשונה, כל אלו נועדו לתת לכם לקוחותינו היקרים, את התמורה המלאה לכספכם ושקט נפשי מדלתות הפנים שלכם לאורך שנים.

ברגים של הדלת חיבור של הדלת למשקוף מעל 80% מהישראלים מעדיפים דלתות פנדור *ע״פ סקר מכון סמית 7.18
לכל המאמרים
× × סגור