שירות לקוחות

פנדור – שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

בפנדור, שירות הלקוחות הוא לא רק חלק מהחוויה – הוא הלב הפועם שלה. אנו גאים להוביל במדדי השירות בכל הפרמטרים, בזכות מחויבות בלתי מתפשרת ללקוחותינו. כל שאלה, צורך או בקשה מטופלים במקצועיות, במהירות וביחס אישי, כדי להבטיח חוויה מושלמת – משלב הייעוץ הראשוני ועד להתקנה הסופית.

 

הבחירה שלך – האחריות שלנו

עם פנדור, אתה לא רק קונה דלתות פנים, אלא מקבל שותף אמיתי לדרך. הצוות המסור שלנו מלווה אותך לאורך כל התהליך, ומתחייב להעניק מענה איכותי ופתרונות מדויקים לכל צורך. ההובלה שלנו במדדי השירות היא תוצאה ישירה של השקעה מתמדת בצוותים, במערכות ובתהליכים, המאפשרים לנו להעניק את הטוב ביותר לכל לקוח – בכל פעם מחדש.

שאלות ותשובות

צוות שירות הלקוחות שלנו מיומן על מנת לתת לכם את המענה הטוב והיעיל ביותר לצרכים שלכם. על מנת לקצר לכם את מתן השירות, מומלץ לבחון האם קיים באתר פיתרון.

קניתי דלתות מסוחר ולא מאולם תצוגה של פנדור - למי אני פונה אם יש לי בעיה?
התקנתי פרקט בדירה ואני צריך קיצור דלתות - למי אני פונה?
איך מנקים את הדלתות?
מה הבדל בין משקוף להלבשה?
האם אני יכול להדביק מזוזה על משקופי פנדור ואם כן, איך?
אני מנסה לסובב את מנגנון התפוס פנוי (ת/פ) והוא לא תמיד מסתובב ולא תמיד מוציא את המגנט החוצה. למה?
המעצורים הנדבקים השתחררו – מה אני עושה?
התקינו את הדלתות בביתי וסופקו לי המעצורים, אך איני יודע איך להרכיב אותם?
הצירים של הדלתות בבית חורקים, מה עליי לעשות?
אחת הדלתות שבביתי אינה נסגרת בקלות והיא משפשפת את המשקוף בעת הסגירה, מה עלי לעשות?
אחת הידיות שבביתי מעט רופפת, מה עלי לעשות?
האם אני יכול למקם תנור חימום בחדרי האמבטיה מעל הדלת?
שאלות נפוצות:
  • התקנתי פרקט בדירה ואני צריך קיצור דלתות - למי אני פונה?
  • איך מנקים את הדלתות?
  • התקינו את הדלתות בביתי וסופקו לי המעצורים, אך איני יודע איך להרכיב אותם?
  • הצירים של הדלתות בבית חורקים, מה עליי לעשות?
  • אחת הידיות שבביתי מעט רופפת, מה עלי לעשות?
קניתי דלתות מסוחר ולא מאולם תצוגה של פנדור - למי אני פונה אם יש לי בעיה?

במידה והדלתות לא נרכשו מאחד מאולמות התצוגה של פנדור, אלא מסוחר המפיץ את דלתות פנדור, האחריות הניתנת היא ע"י הסוחר עצמו ויש לפנות אליו בכל נושא. במידה והפגם יתברר כקשור לדלתות פנדור - על הסוחר עצמו לפנות אל חברת פנדור ולא על הלקוח. משמע - הסוחר הוא הלקוח של פנדור ולא האדם שרכש מהסוחר.

התקנתי פרקט בדירה ואני צריך קיצור דלתות - למי אני פונה?


קיצור דלתות לאחר ההתקנה, יעשה בתשלום. ניתן לפנות אל אחד מהמתקינים שעובדים עם פנדור (שמות וטלפונים שלהם ניתן לקבל דרך שירות הלקוחות שלנו) או לחילופין, ניתן לפנות לגורם פרטי (נגר לדוגמא) שימצא על ידכם כמתאים לבצע את המשימה.

איך מנקים את הדלתות?
  1. יש לקחת מטלית נקייה, להרטיב אותה במים ולסחוט היטב.
  2. יש לשפוך על המטלית מעט סבון כלים (פלמוליב, קלירדיש וכדומה) ולשפשף את המטלית בעצמה.
  3. יש לעבור על הכתמים / האזורים המלוכלכים בעזרת המטלית הלחה.
  4. מיד לאחר הניקוי יש לעבור על הדלת עם סחבה יבשה ולייבש היטב.
  5. יש לוודא כי רטיבות אינה חודרת לאזור פסי הטריו / קוואטרו או הצוהרים השונים, מחשש להתנפחות מקומית.

 



 

מה הבדל בין משקוף להלבשה?

משקוף הוא היחידה שמותקנת אל הקיר ומחזיקה את הדלת. על המשקוף מותקנות הפחית והצירים. לעומת זאת, הלבשה היא היחידה החיצונית אשר עוטפת למעשה את המשקוף, ומהווה את המסגרת שלו.

האם אני יכול להדביק מזוזה על משקופי פנדור ואם כן, איך?

התשובה היא כן.

ניתן להדביק מזוזה על המשקופים של פנדור – העדיפות היא לדבק דו צדדי שהוא גם מחזיק את המזוזה היטב וגם אינו פוגע במשקוף. מומלץ מאוד שלא לקדוח את המזוזה למשקוף, שכן הדבר עלול לגרום לסדקים במשקוף.

אני מנסה לסובב את מנגנון התפוס פנוי (ת/פ) והוא לא תמיד מסתובב ולא תמיד מוציא את המגנט החוצה. למה?

את מנגנון הנעילה (תפוס פנוי) יש לסובב אך ורק כאשר הדלת סגורה. כשהדלת פתוחה, המנגנון לא ינעל "באוויר", ולכן אין זו תקלה. במידה וגם כאשר הדלת סגורה, יש קושי בתפעול המנגנון – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, על מנת לקבל עזרה ופתרון בהתאם.

המעצורים הנדבקים השתחררו – מה אני עושה?

מעצור שמשתחרר, ניתן להדביק בחזרה למקום בעזרת דבק 3 שניות, או לחילופין בעזרת דבק דו צדדי.

התקינו את הדלתות בביתי וסופקו לי המעצורים, אך איני יודע איך להרכיב אותם?

את המעצורים יש להדביק על רצפה נקייה מכל אבק,לכלוך, על מנת להבטיח את יעילותם. את הלוחית הכסופה יש להדביק על הפינה התחתונה של הדלת (הפינה שבצד הידית), ובהתאם את המעצור יש להדביק על הרצפה, כך שאלו יבואו במגע אחד עם השני.

הצירים של הדלתות בבית חורקים, מה עליי לעשות?

מעת לעת מומלץ לבצע שימון של הצירים (פייפ) באמצעות שמן יעודי (כגון WD40) על מנת למנוע חריקות ולסייע לתנועה חלקה של הדלת

אחת הדלתות שבביתי אינה נסגרת בקלות והיא משפשפת את המשקוף בעת הסגירה, מה עלי לעשות?

מצב זה עלול להיגרם בשל תזוזות של הקירות לאורך זמן או בשל טריקות מרובות של הדלת. במקרה שכזה, נדרש לבצע כיוון של צירי הדלת. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של פנדור על מנת לבדוק את הנושא.

אחת הידיות שבביתי מעט רופפת, מה עלי לעשות?

מומלץ להקפיד על חיזוק ידיות ומנגנוני נעילה עם מפתח אלן אחת לשנה. במידה ואין ברשותכם מפתח אלן נשמח לשלוח לכם אותו בדואר. זו פעולה פשוטה שלוקחת מספר שניות.

האם אני יכול למקם תנור חימום בחדרי האמבטיה מעל הדלת?

התשובה היא – לא! תנור אשר ממוקם מעל הדלת, עלול לגרום לנזק וקילוף הדלת עם הזמן.

סרטוני עשה זאת בעצמך

סרטוני ״עשה זאת בעצמך״ של פנדור, נועדו לסייע במענה לבעיות פשוטות שיכולות לצוץ בשימוש סביר לאורך השנים. הסרטונים נועדו לאנשים בגירים ובריאים, בעלי יכולת ״עשה זאת בעצלמך״ בסיסיות.

גם במדד השירות הטוב ביותר דלתות פנדור מובילים
מחקר תפיסת המותג והעדפת צרכנים – מכון פאנלס אוק' 2024
פנדור
75%
חמדיה
8%
פלדלת
6%
רב בריח
6%
טלדור
1%
אלון
1%
אחר
1%
פנדור
65%
חמדיה
10%
רב בריח
7%
פלדלת
7%
אלון
2%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
62%
חמדיה
12%
רב בריח
6%
פלדלת
6%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
73%
חמדיה
10%
רב בריח
8%
פלדלת
3%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
65%
רב בריח
10%
פלדלת
8%
חמדיה
8%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
68%
חמדיה
10%
רב בריח
9%
פלדלת
5%
פלדור
1%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
0%
פנדור
69%
חמדיה
8%
רב בריח
8%
פלדלת
5%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
69%
חמדיה
10%
רב בריח
6%
פלדלת
6%
טלדור
1%
אלון
1%
אחר
1%