בפנדור, שירות הלקוחות הוא לא רק חלק מהחוויה – הוא הלב הפועם שלה. אנו גאים להוביל במדדי השירות בכל הפרמטרים, בזכות מחויבות בלתי מתפשרת ללקוחותינו. כל שאלה, צורך או בקשה מטופלים במקצועיות, במהירות וביחס אישי, כדי להבטיח חוויה מושלמת – משלב הייעוץ הראשוני ועד להתקנה הסופית.
עם פנדור, אתה לא רק קונה דלתות פנים, אלא מקבל שותף אמיתי לדרך. הצוות המסור שלנו מלווה אותך לאורך כל התהליך, ומתחייב להעניק מענה איכותי ופתרונות מדויקים לכל צורך. ההובלה שלנו במדדי השירות היא תוצאה ישירה של השקעה מתמדת בצוותים, במערכות ובתהליכים, המאפשרים לנו להעניק את הטוב ביותר לכל לקוח – בכל פעם מחדש.
צוות שירות הלקוחות שלנו מיומן על מנת לתת לכם את המענה הטוב והיעיל ביותר לצרכים שלכם. על מנת לקצר לכם את מתן השירות, מומלץ לבחון האם קיים באתר פיתרון.
במידה והדלתות לא נרכשו מאחד מאולמות התצוגה של פנדור, אלא מסוחר המפיץ את דלתות פנדור, האחריות הניתנת היא ע"י הסוחר עצמו ויש לפנות אליו בכל נושא. במידה והפגם יתברר כקשור לדלתות פנדור - על הסוחר עצמו לפנות אל חברת פנדור ולא על הלקוח. משמע - הסוחר הוא הלקוח של פנדור ולא האדם שרכש מהסוחר.
קיצור דלתות לאחר ההתקנה, יעשה בתשלום. ניתן לפנות אל אחד מהמתקינים שעובדים עם פנדור (שמות וטלפונים שלהם ניתן לקבל דרך שירות הלקוחות שלנו) או לחילופין, ניתן לפנות לגורם פרטי (נגר לדוגמא) שימצא על ידכם כמתאים לבצע את המשימה.
משקוף הוא היחידה שמותקנת אל הקיר ומחזיקה את הדלת. על המשקוף מותקנות הפחית והצירים. לעומת זאת, הלבשה היא היחידה החיצונית אשר עוטפת למעשה את המשקוף, ומהווה את המסגרת שלו.
התשובה היא כן.
ניתן להדביק מזוזה על המשקופים של פנדור – העדיפות היא לדבק דו צדדי שהוא גם מחזיק את המזוזה היטב וגם אינו פוגע במשקוף. מומלץ מאוד שלא לקדוח את המזוזה למשקוף, שכן הדבר עלול לגרום לסדקים במשקוף.
את מנגנון הנעילה (תפוס פנוי) יש לסובב אך ורק כאשר הדלת סגורה. כשהדלת פתוחה, המנגנון לא ינעל "באוויר", ולכן אין זו תקלה. במידה וגם כאשר הדלת סגורה, יש קושי בתפעול המנגנון – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, על מנת לקבל עזרה ופתרון בהתאם.
מעצור שמשתחרר, ניתן להדביק בחזרה למקום בעזרת דבק 3 שניות, או לחילופין בעזרת דבק דו צדדי.
את המעצורים יש להדביק על רצפה נקייה מכל אבק,לכלוך, על מנת להבטיח את יעילותם. את הלוחית הכסופה יש להדביק על הפינה התחתונה של הדלת (הפינה שבצד הידית), ובהתאם את המעצור יש להדביק על הרצפה, כך שאלו יבואו במגע אחד עם השני.
מעת לעת מומלץ לבצע שימון של הצירים (פייפ) באמצעות שמן יעודי (כגון WD40) על מנת למנוע חריקות ולסייע לתנועה חלקה של הדלת
מצב זה עלול להיגרם בשל תזוזות של הקירות לאורך זמן או בשל טריקות מרובות של הדלת. במקרה שכזה, נדרש לבצע כיוון של צירי הדלת. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של פנדור על מנת לבדוק את הנושא.
מומלץ להקפיד על חיזוק ידיות ומנגנוני נעילה עם מפתח אלן אחת לשנה. במידה ואין ברשותכם מפתח אלן נשמח לשלוח לכם אותו בדואר. זו פעולה פשוטה שלוקחת מספר שניות.
התשובה היא – לא! תנור אשר ממוקם מעל הדלת, עלול לגרום לנזק וקילוף הדלת עם הזמן.
סרטוני ״עשה זאת בעצמך״ של פנדור, נועדו לסייע במענה לבעיות פשוטות שיכולות לצוץ בשימוש סביר לאורך השנים. הסרטונים נועדו לאנשים בגירים ובריאים, בעלי יכולת ״עשה זאת בעצלמך״ בסיסיות.