שירות לקוחות

פנדור – שירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

בחברת דלתות פנדור, חשוב לנו להעניק שירות לקוחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך ליווי אישי, מקצועי ומהיר, עד לשביעות רצונו המלאה של כל לקוח.  אנו גאים להוביל במדדי השירות בכל הפרמטרים, בזכות מחויבות בלתי מתפשרת ללקוחותינו. 

 

הבחירה שלך – האחריות שלנו

בחירה בדלתות פנדור היא בחירה במוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר. הצוות המקצועי מלווה לאורך כל התהליך משלב הייעוץ הראשוני ועד להתקנה הסופית ומתחייב להעניק פתרונות מדויקים ומתאימים לכל לקוח. דלתות פנדור מובילה במדדי השירות וזו תוצאה ישירה של השקעה מתמדת בצוותים, במערכות ובתהליכים, המאפשרים להעניק איכות ומקצועיות לכל לקוח.

שאלות ותשובות

צוות שירות הלקוחות של דלתות פנדור מיומן לתת את המענה הטוב והיעיל ביותר לצרכי הלקוח. מומלץ לבחון האם קיים באתר פתרון על מנת לקצר את מתן השירות.

האם אפשר להחליף דלת על משקוף קיים?

כן, החלפה של כנף הדלת בלבד אפשרית בתנאי שמדובר בדלת מקורית של פנדור ומאותה סדרה בלבד.

האם אפשר לשנות את כיוון הפתיחה של הדלת לאחר ההתקנה?

לא, לצורך שינוי כיוון פתיחת הדלת יש לבצע התקנה של מכלול חדש.

קניתי דלתות ממפיץ מורשה ולא מאולם תצוגה של פנדור - למי אני פונה אם יש לי בעיה?

ברכישת דלתות ממפיץ מורשה של דלתות פנדור, האחריות ניתנת ע"י המפיץ ויש לפנות אליו בכל נושא. ככל והפגם יתברר כקשור לדלתות פנדור - על הסוחר לפנות אל חברת פנדור. באחריות המפיץ להיות בקשר עם הלקוח. 

כמה עולה התקנת דלת פנים?

עלות התקנת דלת משתנה לפי סוג וגודל הדלת ונעה בסכומים של בין  250-300 ש"ח לדלת סטנדרטית. בנוסף צריך לקחת בחשבון עלויות נוספות שיכול לתווסף כגון פירוק דלת ישנה, חיתוך פנלים ועוד.

התקנתי פרקט בדירה ואני צריך קיצור דלתות - למי אני פונה?

קיצור דלתות לאחר ההתקנה, יעשה בתשלום. ניתן לפנות אל אחד מהמתקינים שעובדים עם פנדור (שמות וטלפונים שלהם ניתן לקבל דרך שירות הלקוחות שלנו) או לחילופין, ניתן לפנות לגורם פרטי (נגר לדוגמא) שימצא על ידכם כמתאים לבצע את המשימה.

איך מנקים את הדלתות?
  1. להרטיב במים מטלית נקייה, ולסחוט היטב.
  2. להוסיף על המטלית מעט סבון כלים (פלמוליב, קלירדיש וכדומה). 
  3. לעבור נקודתית על הכתמים / האזורים המלוכלכים בעזרת המטלית הלחה. חשוב להימנע ממגע באזורי חריטה, צוהרים ופסי עיצוב.
  4. מיד לאחר הניקוי יש לעבור על הדלת עם מטלית יבשה ולייבש היטב.
מה הבדל בין משקוף להלבשה?

משקוף הוא היחידה שמותקנת אל הקיר ומחזיקה את הדלת. על המשקוף מותקנות הפחית והצירים. לעומת זאת, הלבשה היא היחידה החיצונית אשר עוטפת למעשה את המשקוף, ומהווה את המסגרת שלו.

האם אני יכול להדביק מזוזה על משקופי פנדור ואם כן, איך?

התשובה היא כן.

ניתן להדביק מזוזה על המשקופים של פנדור – העדיפות היא לדבק דו צדדי שהוא גם מחזיק את המזוזה היטב וגם אינו פוגע במשקוף. מומלץ מאוד שלא לקדוח את המזוזה למשקוף, שכן הדבר עלול לגרום לסדקים במשקוף.

אני מנסה לסובב את מנגנון התפוס פנוי (ת/פ) והוא לא תמיד מסתובב ולא תמיד מוציא את המגנט החוצה. למה?

את מנגנון הנעילה (תפוס פנוי) יש לסובב אך ורק כאשר הדלת סגורה. כשהדלת פתוחה, המנגנון לא יכול להינעל “באוויר” ולכן אין זו תקלה. במידה ויש קושי בתפעול המנגנון כאשר הדלת סגורה – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו על מנת לקבל עזרה ופתרון בהתאם.

המעצורים הנדבקים השתחררו – מה אני עושה?

מעצור שמשתחרר, ניתן להדביק בחזרה למקום בעזרת דבק 3 שניות, או לחילופין בעזרת דבק דו צדדי.

התקינו את הדלתות בביתי וסופקו לי המעצורים, אך איני יודע איך להרכיב אותם.

את המעצורים יש להדביק על רצפה נקייה מכל אבק ולכלוך, על מנת להבטיח הדבקה נכונה. את הלוחית הכסופה יש להדביק על הפינה התחתונה של הדלת (הפינה שבצד הידית) ובהתאם יש להדביק את המעצור על הרצפה, כך שאלו יבואו במגע אחד עם השני.

הצירים של הדלתות בבית חורקים, מה עליי לעשות?

מעת לעת מומלץ לבצע שימון של הצירים (פייפ) באמצעות שמן יעודי (כגון WD40) על מנת למנוע חריקות ולסייע לתנועה חלקה של הדלת

אחת הדלתות שבביתי אינה נסגרת בקלות והיא משפשפת את המשקוף בעת הסגירה, מה עלי לעשות?

מצב זה עלול להיגרם בשל תזוזות של הקירות לאורך זמן או בשל טריקות מרובות של הדלת. במקרה שכזה, נדרש לבצע כיוון של צירי הדלת. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של פנדור על מנת לבדוק את הנושא.

אחת הידיות שבביתי מעט רופפת, מה עלי לעשות?

מומלץ להקפיד על חיזוק ידיות ומנגנוני נעילה עם מפתח אלן אחת לשנה. במידה ואין ברשותכם מפתח אלן נשמח לשלוח לכם אותו בדואר. זו פעולה פשוטה שלוקחת מספר שניות.

האם אני יכול למקם תנור חימום בחדרי האמבטיה מעל הדלת?

התשובה היא – לא! תנור אשר ממוקם מעל הדלת, עלול לגרום לנזק וקילוף הדלת עם הזמן.

סרטוני עשה זאת בעצמך

סרטוני ״עשה זאת בעצמך״ של פנדור, נועדו לסייע במענה לבעיות פשוטות שיכולות לצוץ בשימוש סביר לאורך השנים. הסרטונים נועדו לאנשים בגירים ובריאים, בעלי יכולת ״עשה זאת בעצמך״ בסיסיות.

גם במדד השירות הטוב ביותר דלתות פנדור מובילים
מחקר תפיסת המותג והעדפת צרכנים – מכון פאנלס אוק' 2024
פנדור
75%
חמדיה
8%
פלדלת
6%
רב בריח
6%
טלדור
1%
אלון
1%
אחר
1%
פנדור
65%
חמדיה
10%
רב בריח
7%
פלדלת
7%
אלון
2%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
62%
חמדיה
12%
רב בריח
6%
פלדלת
6%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
73%
חמדיה
10%
רב בריח
8%
פלדלת
3%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
65%
רב בריח
10%
פלדלת
8%
חמדיה
8%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
68%
חמדיה
10%
רב בריח
9%
פלדלת
5%
פלדור
1%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
0%
פנדור
69%
חמדיה
8%
רב בריח
8%
פלדלת
5%
אלון
1%
טלדור
1%
אחר
1%
פנדור
69%
חמדיה
10%
רב בריח
6%
פלדלת
6%
טלדור
1%
אלון
1%
אחר
1%